Alexa'da Hızlı Düşüş Sağlamanın Yöntemleri %100 Güvenilir Bilgi!



Merhaba Değerli Arkadaşlarım.

Bugün sizlere kendi uyguladığım, Alexa da düşüş sağlamanın yöntemlerini anlatacağım. Öncelikle her yazım gibi bu yazımda tamamen bana aittir. Önceki bir makalede söylediğim gibi 8 yıllık web hayatımda hiç bir zaman kopyalama, emek hırsızlığı, özentilik, ve makale çalma gibi işleri yapmadım asla yapmamda. Emek hırsızlığına her zaman karşıyım zaten öylelerinin hiç bir  işi rast gitmez ve siteleri asla bir yere gelmez. Neyse konumuzdan saprık geri dönelim. Arkadaşlar bu taktikleri hiç çaba göstermediğim bir siteme uyguladım 1 ay içerisinde global rank 1k Türkiye rank 14k ya kadar düştü ancak devam ettirmez iseniz geri yükseklere çıkabilirsiniz çok fazla yukarı çıkmam demeyin 1 ay ellemedim global rank 14 milyona Türkiye rank 1300 bine yükseldi. Gelelim taktiklerimize...



  • Sitenize gelen ziyaretçilerin oturum süresini uzatmaya çalışın. Oturum süresi nedir derseniz; Ziyaretçinin sitede geçirdiği vakittir.  Makalelerin altına " Benzer Makaleler" gibi eklentiler ekleyerek ziyaretçilerin o makalelerde göz atmasına avantaj sağlayın. Bu çok büyük etki yaratır mutlaka oturum süresini uzatın. 
  • Sitenizden Alexa ya back-link verin. Örneğin: Alexa.com 
  • Sitenize mutlaka ama mutlaka Alexa Traffic Rank widget'ini ekleyin.  Kodu aşağıda bulabilirsiniz. 
  • Tarayıcınıza mutlaka Alexa Traffic Rank eklentisini ekleyin. 
  • Tarayıcınızın açılış sitesini web site adresini yapın. 
  • Ziyaretçileri nize Alexa Traffic Rank eklentisini eklenmesine teşvik edin. Sitenize webmaster ları çekmeye çalışın çünkü webmaster ların tarayıcıların da Alexa Traffic Rank eklidir. Genelinde vardır yani %80 ninde. Bu sizi diğer sitelerden bir adım öne sürükler. 
  • Sitenizi Alexa ya tanıtın.  Nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız yarın videolu anlatım ekleyeceğim onu izleyerek yapabilirsiniz. 
  • Sosyal medyada aktif olun. Sitenizde paylaştığınız makaleleri sosyal ağlarda paylaşın hemen  hemen hepsinde paylaşmaya çalışın. Alexa tarafında bir yararı var mı henüz bilinmiyor ancak siz yinede paylaşın alexa tarafında yararı olmasada google ve ziyaretçi çekmede birebir ee artık günümüz sosyal medya günü. 
  • Eğer ücret verebilecek durumda iseniz Premium alexa hesabı alın. 

ÖNEMLİ NOTLAR: 

1- Video, Refresh kodu, Alexa Widget kodu yarın bilgisayara geçtiğimde ekleyeceğim. Bu arada mobil blogger uygulaması tarafından hazırladım bu makaleyi sizde " MOBİL BLOGGER UYGULAMASI NEDİR?  NASIL KULLANIRIM?  VE NASIL İNDİRİDİM?  DİYE MERAK EDİYORSANIZ BURAYA TIKLAYIN VE MAKALEMİZE ULAŞIN.

ÖNEMLİ NOTLAR: 

2- Artık siteniz Alexa ya hemen girmeyecek! Peki neden? Vallaha arkadaşlar bende bilmiyorum ama artık web siteleri alexa sistemine çok uzun bir süre sonra giriyor. Misal benim yeni açtığım bir blog sitem 1.5 ayda sisteme girdi ve 11 milyon global rank dan başladı. 

ÖNEMLİ NOTLAR: 

3- Arkadaşlar bilginize ben makalelerim de "Ünlem" işaretini bağırmak anlamında kullanmıyorum sakın öyle anlamayın ben ÜNLEM işaretini o cümleyi vurgulamak anlamında kullanıyorum yani önemli cümlelerde kullanıyorum... 


Haydi Selametle, Net'Ledik Kalın... 

0 yorum:

Yorum Gönder

+