Yeni İşletim Sistemim, UBUNTU (Linux)!



Merhaba değerli Netledik.com okurları.

Bugün bilgisayarıma yeni bir işletim sistemi kurdum. Başlıkta da belirttiğim üzere yeni sistemim Linux - Ubuntu dur. Yeni sistemim ile yeni makaleler de gelmektedir. Artık netledik de Linux paylaşımları da olacaktır. Yalan yok ubuntu hakkında hiç bir bilgim yok şimdi diyeceksiniz ki maden bilgin yok bizlere nasıl eğitim ve doğru makaleler vereceksin? Arkadaşlar ben bu sistemi kullanarak öğreneceğim ve sizlere öğrendiğim bütün bilgileri aktaracağım 2 hafta içerisinde hangi makaleleri paylaşacagım ? Aşağıdaki listede bulabilirsiniz...



  • Ubuntu Nasıl Kurulur?
  • Ubuntu Hakkında Bilmeniz Gereken Önemli Maddeler.
  • Ubuntuyu Nasıl İndirebilirim ?
  • Ubuntu Format Attıktan Sonra Yapılması Gerekenler.
  • Hangi Sistemlere Ununtu, Linux kurulur?
  • Ubuntu'ya program nasıl yüklenir?
  • Bir Ubuntu uygulama mağzası hesabı nasıl açılır?
Yukarıda ki maddeler önceliğim, daha sonra farklı ubuntu makaleleri paylaşacağım.

Bir hatırlatma yapmak istiyorum Net'Ledik.com da bulamadığınız veya paylaşılması istediğiniz makale var ise bize iletişim sayfasın dan veya her hangi bir makalenin altına yorum ile bilgilendirin. Sizlere yorum ile bilgilendirmenizi öneriyorum daha hızlı cevap alırsınız.

Görüşmek üzere, Net'li kalın...

0 yorum:

Yorum Gönder

+