Godaddy Alan Adını Blogger'a Yönlendirmek Detaylı Anlatım

Godaddy Alan Adını Blogger'a Yönlendirmek Detaylı Anlatım




Godaddy den aldığım alan adını nasıl blogger'a yönlendiririm ?
Godaddy alan adını blogger'a nasıl yönlendirilir ?
Godaddy 'den alınan alan adını blogger'a yönlendirmek.


Forumlarda yukarıdaki başlıklar altında birçok konu görmekteyim ve hiç kimse arkadaşlara yardım etmiyor. Bende kolları sıvadım ve alan adını nasıl yönlendireceklerini resimli ve daha sonra ekleyeceğim videolu anlatım ile sizlere bunu öğretmek istedim.


Godaddy Alan Adını Blogger'a Yönlendirmek Detaylı Anlatım

Haydi başlayalım...

İlk önce Blogger'a giriş yapalım ve Ayarlara gidip Temel bölümüne girelim. Ardından Blog Adresi kısmına düzenle diyelim. Boş olan kutucuğa alan adınızı www ekleyerek yazın. Örneğin: www.Netledik.com gibi ve kaydet butonuna basın.

Butona bastıktan sonra altta 2 adet kod çıkacak. Aşağıdaki resimdeki gibi.

Godaddy Alan Adını Blogger'a Yönlendirmek Detaylı Anlatım

GodAddy hesabınıza giriş yapın ve alan adları kısmına gidin. Ardından da alan adımızın yanındaki aşağı yöne bakan oka tıklayp DNS’i Yönet kısmına tıklıyoruz.


Ardından karşımıza gelen seçeneklerden Kayıt Ekle ( Add a Record ) butonuna tıklıyoruz.


Karşınıza bir diyalog menüsü gelecek ve eklemek istediğiniz bölümü seçmeniz istenecek. Burada Kayıt Türünü :   A  seçin. 
Ana bilgisayar bölümüne : @ koyun.
Yönlendirilen yer kısmına da sırayla aşağıdaki değerleri ekleyin.

216.239.32.21
216.239.34.21
216.239.36.21
216.239.38.21
74.125.43.121

( İşlemleri her bir adres için ayrı ayrı yapın. )

Bu değerleri ekledikten sonra tekrar " Kayıt Ekle ( Add a Record ) kısmına tıklayın ) Bu sefer Kayıt Türünü " CNAME ( Diğer Ad ) " seçeceğiz.



Buraya Blogger'da verilen kodları yazacağız arkadaşlar. 
Kodları şu şekilde ekleyeceksiniz.

Ana Bilgisayar kısmına : www
Yönlendirilen yer  kısmına : ghs.google.com

Daha sonra Blogger da aldığımız diğer kodu ekleyeceğiz. Hangi kod ? Derseniz aşağıdaki resimde bulunan kısımdaki kodu ekleyeceksiniz. DİKKAT herkesin kodu farklıdır!


Peki Bunu nasıl ekleyeceğiz? Ana Bilgisayar kısmına ( En baştaki kısa kodu yazın ) Yönlendirilen yer kısmına da ( En Sondaki uzun kodu yazın ) ve Kaydet butonuna basın.



İşlemimiz bu kadar arkadaşlar artık blogger siteniz .com alan adınıza yönlendirilmiştir. Hayırlı Uğurlu olsun.


Netledik.com 




0 yorum:

Yorum Gönder

+